Som v strese

A to v sakra velkom. Prave som si prezerala podmienky na prijimacie skusky a pisala segre, ze chcem ist asi zas na inu skolu. Teda v tom istom odbore, ale Brno nie Blava. O. k. mienim si dat prihlasky everywhere, ale niekam potrebujem chodit aj na pripravu. A teraz som sa rozhodla ze mozno bude lepsie Brno. Pocula som ze je tam lepsi pristup, a mozno, ani nie tak lepsi pristup, ako lepsie podmienky. Kedze tam studovala moja sestra, uz mi stihla dat cislo na jedneho profesora z Blavy, a ja chcem teraz z Brna....zabije ma. Alebo co bude este horsie povie, ze na to nema slov..-... Naozaj toto je horsie, lebo pokial sa na tom este rozculuje, viem, ze jej zalezi na tom aby som sa rozhodla spravne. Ale takto to ma absolutne v pake. Ufff ano, som hrozna v prijimani cudzich nazorov, vatsinou ich zavrhnem skor ako su cele vyslovene, no neskor si ich necham prejst hlavou a zamyslim sa nad nimi ak su dobre, tak si z nich nieco vezmem. Samozrejme tak, aby o tom mnoho ludi nevedelo, ze som niekoho cudzi nazor prijala za svoj. Bozechran..... Je to taka moja zaujimava vlastnost, ktora najma moju rodinu privadza do sialenstva. A mna nechava chladnou. O chvilku sa mi zacina anglictina. Predmet na ktoreho zaciatku neraz horko zaplacem. Je to predmet pre mna sice uz momentalne zaujimavy. Zamilovala som si anglicky jazyk...no moje vedomosti tomu zatial nesvedcia. Ale........... pri podani nasej anglictinarky, veeeeeeelmi zmarneny cas.... Na druhej strane aspon si budem citat knihu. To je uz prijemnejsia cinnost. Momentalne citam Traja muzi v clne (o psovi nehovoriac) od J.K Jerome je to dobre dielo na relax. Vcera na zbore som ho potajomky citala a rehotala sa ako najata. Asi si to vsimol dotycny profesor a sadol si ku mne s umyslom spievat s tenorom, tak som docitla :( No ale aspon som po dlhom case na tom nasom zbore aj spievala. Co je urcite na nieco dobre....No tak teda idem ja sirou chodbou na anglinu Bey, bey

1 komentár

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)