Jeden krásny jarný deň

Tak a je po veľkej noci, ktorá bola pre mňa trošku že dosť rušná a pracovná, no veľmi pekná. Niekedy prídu dni, ktoré sú úplne úžasné. Napríklad ako ten moj dnešný. Mám sa úplne super a dúfam, že mi to aj dlho zostane. Chcela by som aby takéto dni boli stále. Niekedy sme my ľudia taký hlúpučký, máme štastie na dosah ruky, ale kazíme si ho všemožnými sposobmi. Je to až strašné, často neuvažujeme dopredu na niečo dlhodobejšie ako niekoľko minútovú chvíľu, ktorá nemá žiaden zmysel. A len všetko skazí. Alebo hľadáme zmysel bytia tam, kde teda naozaj nieje. Ja ale viem že som sa v mnohých veciach poučila, a zažívam to najkrajšie čo sa dá. A nebiť anjela na tejto zemi :) asi by som taký krásny deň prežívať nemohla.....

Žiadne komentáre

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)