A zasa ma to chytá

Že čo také? Mať opäť blog. Je to takmer ako taká malá závislosť. Ja viem veď ten môj som nezrušila úplne ale.....ale nevenujem sa mu. Ako si tak pozerám iné blogy vždy ma to dosť chytne, ukázať niečo zo svojho života, mojich vecí, viac menej sa aj pochváliť. Áno myslím si, že ide o istý druh predvádzania.....už keď pred nikým iným aspoň sama pred sebou. Len.........ja nemám nejaký špecialný štýl, mám rada zmeny, občas nejaké to šokavonie. Obliekam sa podľa nálady, raz športovo, raz elegantne, raz nevýrazne, inokedy zasa šialene extra vagantne. Čím takmer nikdy nepohrdnem sú velikánske nadýchane sukne ako z kroja....tie sú tak krásne.........no takže dávam sa asi opäť do toho....hihi som zvedavá na ako dlho Móda je asi taký malý ženský svet. Odzrkadľuje nás. Samozrejme nedá sa to použi´t na každého, ale čim viac to tak nejak s nami ide. Tak a teraz o niečom inom......No mám stres o dva týždne mám prehrávky na absolventský koncert a ja ešte akosi nič neviem. Ach strašné ako sa človek, mnohokrát do ničoho nevie prinútiť. Teda aspoň ja sa neviem. Som príšerný extrémista, buď cvičím ako blázon, alebo takmer vôbec. No kto by to len so mnou vydržal. :) hihi no niekoho poznám....ale........... naozaj nemám rada tento stres, mňa z toho bolí žalúdok a som celá nepokojná. Ale samozrejme nemôžem si povedať že už budem robiť veci dopredu...nie, nie najlepšie je všetko nechať na poslednú chvíľu, veď z čoho by som sa potom stresovala nie?????? joooooooooj ta ja som ale.......

Žiadne komentáre

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)