Búrka a nedele

Včera som trošililínku zmokla a prečkala búrku pod starou, zhrdzavenou zastávkou. Lialo ako šialené a taktiež padali neuveriteľné blesky, nie až tak ďaleko odo mňa. Mám rada búrky ale..........najradšej ak sedím doma. Ale musím podotknúť že to malo svoje čaro a cítila som sa nesmierne významne a zaujímavo :) . Ešte raz by som si to chcela vyskúšať ale s mojim milým po boku. Bozky v daždi.........uhmmmmmm to by bol zážitok a aspoň by som sa nebála...hihi
Pridávam fotky z nedele. Je to čas kedy chodím do kostola a naozaj sa snažím obliecť
zaujímavo, pretože cez týždeň mi to akosi až tak nejde a pravdu povediac ani sa mi nechce.
Kedže som celý deň v tom istom aspoň po väčšine, lebo som v kuse v škole tak chcem byť v
pohodlnom a to hm a to nevyzerá stále dobre.
A naša krásna záhrada.Tá košeľa sa mi vééľmi páči. Milujem korzety "

1 komentár

  1. no ahoj lullu, pytala si sa ma, ako si das velke fotky na blog... a ako vidim uz s tym problem nemas... =) z tej stranky som si zatial nic neobjednala, ale urcite objednam, lebo sa mi niektore veci velmi pacia... a potom dam vediet ako dlho to trvalo...
    inak pekny outfit a blog, len tak dalej =)
    s pozdravom ivy

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)