In the school

Tak a mám stred týždňa a to znamená že o chvíľku budem doma. Nieže by som školu nemala rada, ale nemám tu internet a ani foťák a hlavne bývam na stredoškolskom internáte....čo je viac ako des. To znamená vychádzky do 9 ak chcete odísť uprostred týždňa chcu vám volať domov. Musíte mať poriadok v izbe a to ako lusk...čo samozrejme stále nejde. A ešte je tu aj malá skriňa a nedostatok vlastného priestoru celkovo.
A okrem toho máme sychravé počasie od začiatku týždňa čo sa mne vôbec, ale vôbec nepáči....chcem slnko a to veľa slnka, a teplo a sandále...
Dnes som si ale povedala že skočím do Optimi pozrieť si topánky. Tak uvidíme čo tam nájdem azda viac ako v meste. Keď ja chcem naozaj niečo čo sa mi bude páči´t a nebudú ma v tom bolieť nohy. Niekedy sa mi ale zdá že na moje chúťky veci ešte asi nevyrobili


A jedna stará fotka z New Yourku

1 komentár

  1. To poznám, aj mne sa niekedy zdá že podľa môjho gusta ešte veci nevyrábajú... Tak ti prajem aby si si našla svoje vyvolené botky:)).

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)