Koniec nákupom

Áno dobre čítate. A myslím to smrteľne vážne je koniec NEORGANIZOVANÝM nákupom :).
Povedala som si že nieje možne aby moja skriňa pukala od plnosti ale keď sa chcem nejak dobre obliecť som často bezradná. Nemám dobre kombinácie , vec síce mnohokrát sama o sebe pekná, ale absolútne nemám čo k nej. A tak takmer každé ráno stojím bezradná pred skriňou a konečný výsledok ťažkého rozhodovania stojí za .....za.....nič. :( A to ma privádza viac ako do krajnej zúfalosti. Pretože odkedy troška zarábam kupujem si vecí celkom dosť a výsledok z toho je nulový.
No a čo z tohoto všetkého plynie???? Urobím si poriadok v skrini, a z veľkým nasadením prehodnotím čo najskôr nutne potrebujem a tak sa dám do nákupu. Tak mám zo seba radosť....zatiaľ, pokiaľ som si to nevyskúšala aj prakticky, ale veď niečim sa začať musí a dobrý plán nikdy nieje na zahodenie. Prípadne odchýlky sa tolerujú :) . Prvou dôležitou vecou ktorú naozaj potrebujem je dobrá čierna, priestrannejšia kabelka a nejake čierne topánky na miernom opätku ktoré by som mohla mať na nohe celý deň bez toho aby som na konci preklínala všetkých ich výrobcov. Tak dúfam že niečo pekné nájdem.
Ako sťe na tom vy z nákupmi a spokojnosťou s vašim obsahom skrine????

3 komentáre

  1. Hovoríš mi z duše! Našťastie mám vlastný šatník, ktorý tuny oblečenia zatiaľ zvláda. Avšak veľa kúskov nemám s čím kombinovať podobne ako ty a stane sa, že z nich vyrastiem a potom mi to príde ľúto. Asi by som mala tiež začať kupovať veci, ktoré skutočne potrebujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som sa minule odhodlala a robila som poriadok v skrini..nasla som kopec triciek, ktore uz nenosim a planujem ich predat na mimi alebo dakde :)Sice tam mam viac miesta, ale aspon mam prehlad a mam tam veci, ktore fakt nosim..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja hlasim heslo, ze bud poriadny opatok alebo ziadny :) ale prosti gustu ziaden disputat, ako sa hovori :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)