Nemecký kroj

Opať dnes svieti vonku slnko, stále mi to tak pozdvihne náladu, a to aj napriek tomu že dnes idem do Košíc to znamená zasa do školy. Už len mesiac....len tento mesiac bude viac ako príšerný. Ale hádam to už len nejak zvládnem.
Po dlhom čase som vytiahla zo svojej skrine pre mňa naozaj cenný kúsok a to je kostým, alebo kroj neviem ako sa to dá nazvať ktorý mi darovala moja sestra a tá ho dostala od jeden pani. A tá pani si ho strážila dlhé chvíle...čiže je to viac menej taká starožitnosť a o to väčšiu cenu pre mňa má.
A moje biele sandále, ktoré sa mi síce hrozne páčia ale chodiť sa v nich musím ešte naučiť

9 komentárov

  1. Je to krásné...ale co ty silonky? Ponožky do sandálu si nevezneš ale silonky jo? >;-)
    (je to fakt super a moc ti to sluší, vintáge, vintáge, jako z 30. let, i ty boty k tomu krásně pasují :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné!! tak to si mala teda šťastie, že sa tento "kroj" k tebe dostal :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně teda připadaj silonky v sandálových střevících naprosto normální. Vím, že dost lidí se nad tím ušklíbá, ale co už.
    A jinak ti to moc sluší - líbí se mi hlavně ta poslední fotka, škoda, že to není focený z trochu větší dálky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. that look cute;)

    http://www.mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasny je, ja by som si ho ale skratila ku kolenam alebo tesne nad kolena... urcite si ho opatruj, velmi ti sekne... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten kroj alebo ako ho nazyvas je naozaj krasny povedala by som ze nadcasovy:) A inak pekne si to napisala s tymi topankami ze este sa musis naucit na nich chodit, najhorsie je ked v nich ide von niekto kto v nich nevie chodit a potom je vsetkym na smiech:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)