Prestáva nám dážď?

Aspoň u nás to tak trošililínku vyzerá že nám neprší. Pri momentálnom sledovaní sprav a nestálych ukážkach zaplavených dedín a miest si uvedomujem aké mám šťastie že bývam tam kde bývam. Kde našťastie takéto pohromy nebývajú.
Tento týždeň je pre mňa troška taký oddychový v podstate nič nerobím len si užívam chvíle nič nerobenia a chvíľky s mojou najdrahšou osobou na svete. Mienim sa tento týždeň aj učiť, pretože sa mi blížia absolventské skúšky, ktorými dúfam šťastne ukončím KONEčNE moju strednú školu. A vydám sa do vôd vysokoškolákov. Teda ak mi dá prejť z telesnej na ktorej skôr niesom ako som, ale ja pevne dúfam že učiteľ mi v poslednom ročníku problémy robiť nebude......teda azda Opať troška staršie fotky, keď sme nemali čo robiť :)

2 komentáre

  1. Ja som si ich kúpila normálne, v obchode....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. u nás taky už neprší... k těm záplávám.. to co jsi mi psala na blogu.. jako já jsem ráda. že to tu nebylo moc zatopeno.. ale štvalo mě, že všem školám, i těm které jsou na kopci nejvyšším dali volno a nám ne :(((.. Závidím ti ten oddychový týden :D :D ...

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)