Sláva

SLÁVA
Čo znamená byť slávny? Ak za nami šalejú davy? Ako malá som chcela byť slávna a pravdu povediac mnohokrát ma to prepukne aj teraz. Ale čo to vlastne je? Koho považujeme za slávneho? Naozaj len tzv. celebrity ktoré majú milióny na účte, ktoré ani niekedy nevedia ako sa takými stali a prečo sú vlastne slávny?
Na čo je taká sláva........... ????? Ja som klaviristka, v podstate sa poberám aj na spevácku dráhu. Občas mám aj nejaký ten koncert. Cvičím na klavíri pomerne dosť, a celkom mi to aj ide. Ale....... Slávny sú ty ktorý mnohokrát nevedia zahrať viac ako nejakú jednu úplne najľahšiu pesničku, ktorý majú hlasové rozpätie v jednej oktáve a po väčšine jednu pieseň zaspievať sami a bez techniky ani nevedia. Áno aj ja takú hudbu počúvam, ale nielen tu a viem si vážiť aj inú. Prečo mladých ľudí klasika takmer nezaujíma? Veď sú tam tak krásne melódie a ľudia ktorý ju vymýšľali boli géniami.........
Azda som aj troška odbehla od témy. Alebo prečo nepovažujeme za slávnych tých ktorý zachraňujú životy. Ktorý sa starajú o starých ľudí o ktorých sa nik iný starať nechce.........Veď aj my budeme raz starý a možno absolútne nevládny. Alebo prečo nie sú slávny ty ktorý sú naozaj dobrými ľuďmi?
Alebo len tak niekto kto je úplne obyčajný ale vo vnútry naozaj krásny........hoci aj nie navonok.....nezaslúžili by si práve oni slávu a obdiv?
Prečo niekto, kto preto nič nerobí len je napríklad pekný ale to mnohokrát je dané nie vypracované. Alebo kto je vulgárny a každého vie pekne odrbať. Prečo takých ľudí niekto považuje za slávnych? Áno ja viem je mnoho ľudí ktorý si svoju slávu zaslúži ale...........
.......................a čo je to vlastne ta sláva??????????????????.......

Žiadne komentáre

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)