Zajtra škola

Zas a znova jedna z nedelí u nás doma. Inač tieto náušnice mám z Ameriky milujem visiace naušnice :). A poslednú dobu som si veľmi obľúbila vzorkované punčochy...
Dnes výnimočne nejdem preč z domu do školy. Tak si ešte užívam voľný večer viac menej aj s mojim milým :).
Ako obvykle víkendy toho veľa nenarobím aspoň čo sa týka práce do školy. Teda lepšie povedané takmer nič neurobím...no dobre absolútne nič. A to zo sebou samozrejme prináša aj neskutočný stres z pondelka. Kedže mám celkom dlhú cestu do školy pevne si verím že čo to sa stihnem naučiť v buse a na ostatné nejak logicky prídem v danom čase :). Ako sa vy pripravujete do školy ak ste ešte stredoškoláci.. a síce aj vysokoškoláci?

1 komentár

  1. ahoj, u mna na blogu si s ma pytala, jak upravit pozadie, pokial myslis pozadie s obrazkom (akoze nie jednofarebne), tak to spravis takto: v uprave html kodu si najdes podnadpis Body, pod neho vlozis toto→ background:#fff url(""); a medzi uvodzovky vlozis url adresu obrazku alebo tapety, kt. chces mat na pozadi. hotovo.dufam ze som ti pomohla :))
    vela uspechov v blogovani, :)))

    XXX
    Daisy
    http://my-little-fashion-blog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)