Zostrené na motýle

Konečne je tu víkend, práve teraz by som sa asi mala zahrabať do kníh alebo aspoň sadnúť za klavír, pretože absolventské skúšky sa začínajú blížiť. Čo ma ale napálilo je to že skúšky mali byť od 14-16 a sú prenesené na 21. čo znamená že do konca roka budem v škole. A to znamená že nebudem mať dlhšie prázdniny....no teda budem mať lebo idem na výšku ale mohla som mať ešte dlhšie...ale no nemôžem mať všetko ja viem ja viem..

Poslednú dobu som sa nesmierne zamilovala do všelijakých možných vzorových siloniek.


A moji veľký, malý motýlci. Ja milujem veľké náušnice ...neskutočne a tieto sú moja úplná srdcovka pretože na motýľoch som tiež značne upätá :)

11 komentárov

  1. Jé, strašně ti to sluší. A ty náušnice - boží :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krááásne náušnice :)))
    tiež som zaťažená na motýlikov :)) ale čím viac farebných, tým lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Silonky jsou moc pěkné a taky se mi líbí tvoje sukýnka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vzorovane silonky su aj moja mania tuto zimu som ich nakupila 26 :D no pritrafilo sa:))))
    Ale chcela som ti vlastne napisat, ze krasne nausnice:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie náušnice sú neskutočne krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pěkné fotky :) a ty naušnice jsou opravdu krásné!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Strašně se mi líbí ty vzorované punčochy!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě se ze zase šíleně libí ty boty:) cele se mi to líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  9. aaaaa, ty náušnice nemají chybu!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásná! Ty vypadáš, jako víla:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)