Istí to Širava

Po nekonečných plánovaniach a neúspechoch to konečne vyšlo. Dnes som sa bola so sestrou kúpať na Šírave. Lepšie povedané na kúpalisku na Širave. Keď si odmyslím príšerný vietor, ktorý ma chcel každú minútu odviať do ďalekých krajín, a nekonečný boj s lietajúcou karimatkou. Tak to bolo naozaj fajn.
Keď som sa zobudila a pozrela vonku, pri tých všetkých mrakoch som myslela že to môžeme zabaliť, no nakoniec dokonca aj slnko svietilo. :)
A tu sú fotky z boja s vetrom :) Šaty som si priniesla s Ameriky.













a moja neterka v pozadi....:) teda len jej nové plávacie koleso

12 komentárov

  1. Skvělý šaty... sice by mi ta vzorovaná část stačila jen vpředu, ale i tak jsou krásný :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidím, že se jsem našel další zajímavý blog a na něm i pěkně oblečená autorka... dobré (:

    OdpovedaťOdstrániť
  3. šatičky mají krásný střih a tobě moc sluší,jen se mi moc nelíbí ten vzor na nich:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Love your outfit : )

    www.fashionjazz.co.za

    OdpovedaťOdstrániť
  5. saty jsou neotrele, libi se mi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvele saty!!! Zvlast ta barva se mi libi moc

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne, len ine topanky. okrem toho, asi sa v nich na kamienkoch nechodilo velmi lahodne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. boze taketo provokacne fotky... hned sa mam chut do tej vody hodit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. líbí se mi ten 'vítr ve vlasech' :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. uplne skvele super sexy a predsa ethno saty :) krasne :) a ty v nich tiez :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)