Slnko, mraky, slnko, mraky

Akosi mi príde počasie divné. Slnko svieti len chvíľu a hne%d potom sa úplne zamračí. Som biela ako stena, nič sa mi nechce. A každý výlet, ktorý si naplánujem, nevíde už len z toho dôvodu že som ho plánovala. Ach ide zo mňa samá negatívna energia. Ale akosi si neviem pomocť. No verím že to rýchlo vyprší. S mojou kamoškou sme sa flákali ako sa po väčšine zvykneme. A čo sa mňa týka toto zo mňa vzišlo. Teraz pre zmenu sú fotky presvetlené.....nahnevám sa a kúpim si zrkadlovku....a síce to mi asi veľmi nepomôže čo????keď to raz neviem normálne nastaviť

2 komentáre

  1. náhodou vůbec nevadí že máš přesvětlené fotky, jsou tak hezky prosluněné. Dále chci pochválit dřeváčky - ty mě naprosto uchvátily. A na první fotce ti to neuvěřitelně sluší, takže pryč s negativní energií a usmívej se jak na té fotce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děkuju za milý komentář :)
    Tyhle fotky jsou krásný, moc Ti to sluší ;)
    To je ona jsou knížky o jedné dívce z knih GG, která přijela na internátní školu, je na pokoji s největšími hvězdami školy, laškují s ní všichni kluci a dá se dohromady s přítelem své spolubydlící... No, nedá se to shrnout v jedné větě a ani to neumím, ale myslím si, že by se Ti to mohlo líbit.
    GG neznám moc dobře, mám jen 3 knížky asi z celkových 20, takže ještě moc nevím, ale sháním je dál :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)