utorok 13. júla 2010

Spoveď nákupnej maniačky

Takmer každý večer si v tomto čase pozriem nejaký film. Snažím sa totiž doplniť nedostatok pozeraných filmov počas roka. Takmer stále sa nechávam uniesť na komédiách, ktoré mi dodávajú čo to z nejakého šialeného, neobvyklého, možno až trošku presladeného štýlu...alebo neviem ako to nazvať. A takým niečim je aj štýl Rebecy Bloomwoodovej. Nebudem vám písať o čom ten film je, veď aj názov je dosť výstižný.
Ale čo sa týka môjho názoru. Niektoré situácie sú naozaj extrémne zobrazené. Ale zasa to sa v mnohých filmoch stáva. Len mňa privádza hocijaká napatá situácia do šialenstva...no ale čo už, snažím sa z toho liečiť. Ale za to je tam dosť naozaj zábavných scén. A hlavne veľmi sa mi páči jej štýl. Jednoducho milujem farby a šialené veci. A keď vidím niečo také moje srdiečko plesá.
Videli ste ho už??????? Čo si o tom myslíte vy???????
Ach toľko topánok pokope :)Farby, farby, výrazne farby I love colours
Share:

5 komentárov

  1. Tenhle film se mi moc líbil :) a její styl je roztomilý a zábavný.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja chcem tolko topanok!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. film som videla ....a momentalne citam knihu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som to ešte nevidela... :-/ ale super si o tom napísala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bola som na ňom hneď v kine :) a je to taká pohodička... vieš, keď sa ti moc nechce rozmýšľať nad dejom, tak si kukneš niečo ľahké :))... fajn na také večery :))

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig