Sukňa z krajiny zázrakov




Zdravým vás. Dneska som bola v Košiciach, okrem mini prehliadky obchodov som tam bola najme pre výber nejakých skladieb na klavír. No ale reč bude o niečom inom. Predstavujem vám moj unikátny úlovok zo sekáča, so sestrou mu vravíme hračkárstvo :), zelenú sukňu, ktorú jednoducho zbožňujem. Moj ocko ma nazval ruskou bárišnou a mne sa to taaaaaaaaaaaak páči. :) Nie často nakupujem v sekáči, ale toto keď som tam našla....tak sa tam občas zájdem pozrieť častejšie.



Vstúpte ďalej :)









A ešte by som chcela poprosiť o radu. Ako sa dá rozdeliť článok na polovicu, pričom ak čitateľ chce odkryje si ho celý???? Vie niekto?

9 komentárov

  1. Jééjo, tá sukňa je vážne krásna! A vážne sa ti do sekáča oplatí chodť častejšie :) Stačí poriadne pohrabať a ani neuveríš, čo všetko tam nájdeš... Inak ten polovičný článok si spravíš tak, že keď píšeš blog, šťukneš si na taký roztruhnutý papierik hore v tej kolonke.. a malo by ti to ísť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. děkuju:) botky jsou z www.asos.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sukňa sama o sebe je fajn, ale skús to dať dokopy s niečim novým.... ona je sama pútač na oči, preto by som volila jednoduchý jednofarebný zvršok bez zbytočných aplikácií a nechala by som krk bez ozdoby. buď opasok, náramky alebo prstene. treba sa pohrať.... dúfam len, že sa za moju kritiku nehneváš. myslím to v dobrom. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sukně je moc pěkná :))
    A ještě ke komentáři u mě ( odpovídám trošku později :)) ): Já si taky v časopisech neumím moc vybírat a zatím hlavně zkouším. Kdybych měla tu možnost, kupovala bych si Elle nebo Marie Claire, ale to je strašně drahé. Stovku za časopis já prostě nedám :/. Ještě je dobrá Cosmo Girl, ale zrovna ji v obchodě neměli, tak jsem si koupila Joy a je taky fajn :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta sukně je jedním slovem úžasná.. krásně ti ladí k očím

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)