HIHI fajn deň

Zdravím vás všetkých čo tu chodíte. Niekedy mám dojem že vás tu až tak veľa nechodí, ale aj keby nevadí :)Nie každý môže mať sledovanosť nad 20 ľudí. Ale samozrejme nestrácam nádej.
Asi nosím príliš jednoduché outfity, ale mne sa to páči. Ide my hlavne o to aby to vyzeralo pekne, nie šialene za každú cenu, alebo extra výrazne. Fajn občas mám aj ja náladu obliecť si niečo šialené ale nieje to až tak často.
Skôr preferujem farebnosť jej tisíce odtieňov. Čo je možno další problém prečo tu tak veľmi nechodíte je možno kvalita fotiek. Naneštastie ma ale nemá kto fotiť a väčšinou sa fotím sama, alebo ľudia do fotenia veľmi niesu zanietený.
Mnohokrát som to chcela vzdať, ale potom si stále uvedomím, že akúkoľvek návštevnosť mám, tento blog mám najme pre seba, (samozrejme keď tu chodíte viac veľmi to poteší )a raz azda pre moje deti, ktoré sa nad tým budú milo smiať. Takže tak nejak prajem vám príjemný zvyšok večera :)







5 komentárov

  1. ak sa ti zda, ze mas malo navstevnikov, skus dat aj ine fotky, ako outfit... napr. co si cez den robila, kde si bola, alebo co si jedla... je jedno co =)))) ivy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kasli na navstevniky, blogovani neni o om ;-)
    Mne se libi ze mas porad krasne sukynky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, nič si z navstevnikov a nasledovnikov nerob :) ja ich mam tolko ako ty a niekto kto ma blog mesiac ich ma 122:D (povacsine su to 14rocne zubrienky) , robis to pre seba, robis to inak, robis to nam, ktori sme tvojimi nasledovatelmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vůbec se netrap návštěvností. Já na tvůj blog chodím náhodou ráda. Také mám raději jednodušší outfity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahoj, neviem preco ale dost z tvojich obrazkov mi nenacitalo

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)