streda 18. augusta 2010

Milé prekvapenie

Dnes sa mi v obchode u nás doma stala veľmi milá udalosť. Keď som nakupovala potraviny, opýtala sa predavačka či je moja čelenka hačkovaná. Po pravde som priznala, že ani netušim pretože len dnes, som ju získala od mojej sestry. A ona na to že sa jej veľmi páči, a že krásne ladí k nohaviciam. Naozaj ma to uprimne potešilo :).
Okrem iného som bola s mamkou v meste a pokúpila som si nejaké nové vecičky na seba, ale to až na budúce. Čo vám ale chcem úkazať sú zošity a púzdra ktoré som si minule kúpila v tescu. Tak veľmi sa mi páčia, no môžem ja za to že som horšia v tom to ako moja 5 ročná neter???? :DDD
 A čo sa týka pravopisu ja mám nastavený slovensky, ale keď pišem tak mi opravuje asi po Molgonsky strááášnééé a ja neviem čo s tým.


Tak tento zošit je z Izraela ale ostatné sú z tesca











Share:

5 komentárov

  1. velmi sa mi pacia kratasky :) fakt ladia k celenke :) a ku krataskom sa mi este viac pacia tvoje sandale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na te prvni fotce ti to opravdu moc slusi a celenka je rozhodne zajimavym kouskem!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čo aj ja som infantilná čo sa týka takých vecí...nedávno som si kúpila krabicu na vyťahovacie kapesníčky s Disney Princess :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. you have nice style , notebook with hearts is cute

    OdpovedaťOdstrániť
  5. i ten srdcový je z Tesca? Wow, musím tam zajít, je moc hezký

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig