Zdravím vás

Ako sa máte? Ja som bola včera v Kisvarde sa kúpať. Bolo fajn len škoda, že ma akosi vôbec neopálilo slnko, pretože sme prišli poobede. A cestou spať nás chytila obrovská búrka, a ktomu všetkému sme aj zablúdili. Myslím že v Maďarsku je príšerne značenie ciest.
Inač mám taký malilinky problém, neviem ako ale nejak som si vymenila opravu jazyka slovenského za nejaký finsky alebo neviem aký. Samozrejme absolútne netuším ako sa mi to stalo. Ak by ste vedeli ako sa to dá zmeniť tak mi prosím poradte, lebo ja a gramatika veľký kamaráti niesme, a nechcem aby ste kôli tomu museli trpieť aj vy. :)
Tak a niečo z môjho oblečenia, všimnite si moje topánky, tie sú síce sestrine ale ja som si ich musela požiciať a veľmi sa mi páčia.


A niečo na chuťky

5 komentárov

  1. velmi pekny outfit... =)
    ked sa prihlasis, tak hore vpravo pod odhlasit sa mas jazyky a tam si vyberes aky chces... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam, mňam, vyzerá to dobre :))
    inak super uťfík, taký tvojský :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja dávam bod za bižutku - ten náhrdelník vyzerá ako keby bol z tých malých Lipo cukríčkov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hehe, ladis k tomu tanieriku a vyzera to dobre. Oboje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne boticky, mam rada klinkove podpadky!

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)