Prežila

Moje posledné dni prázdnin sa pomaly končia. A moje nie malé problémy ma prinútili ísť na kolonoskopiu. Bolo to hm no ...hm...najlepšie teda nie. Ale chvála bohu, bola som pod narkózou takže sa to prežiť dalo. Ak náhodou budete mať niekedy takéto vyšetrenie, určite si to dajte pod narkózou. Keby som ju nemala ťažko by som to vydržala, pretože aj lekári mali pri narkóze troška problém. Ale ináč ta narkóza to je zaujímavá vec, že taká vecička vás dokáže uspať a nič necítite. A spíte ako batoliatko. Dokonca sa mi aj niečo snívalo ale akosi už nepamätám čo...
          Tak ale dosť bolo o týchto veciach. Chcem sa vás opýtať cestuje z vás niekto ďaleko do školy??? Akú batožinu používate????Ja som v koncoch, pretože minule som mala nehorázne škaredý, veľký, chrbticu zničujúci vak. A povedala som si že nikdy viac. Len keď vezmem kufor, nejaký väčší samozrejme aby sa mi tam čo to zmestilo, neviem ako ho pri mojej úžasnej sile mušky muškatej aj dám do vlaku či nebodaj prenesiem po schodoch. Aké máte vy najlepšie skúsenosti???





Spomienka na výlet . Som síce totálne neučesaná ale zato soo happy A tú mikinu mám rada  je tak nepriehliadnuteľná :)

3 komentáre

  1. Já jsem nejčastěji na delší vzdálenosti používala velkou krosnu, takový ten horský batoh. A to vyšetření, no chudinko :( moc mě to mrzí,snad bude dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Loni jsem dva měsíce chodila pod narkózu každou chvíli, ze začátku i denně a věř mi, zas tak úžasný to není;)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)