Strih na kučeravé vlasy

Pomaly, ale isto začínam strácať nervy.
Konečne sú moje vlásky dlhšie, ale čo je horšie potrebujú nejaký strih. A kedže moje vlasy majú tendenciu robiť si zo mňa dobrý deň, točia sa len niekde a aj to len keď sa im chce. A zasa niekde sú rovné, no to tiež len keď sa im chce.
A okrem toho si ešte zaumienili vystrašiť ma každé ráno pri pohľade do zrkadla. A viesť so mnou neúprosný boj..... momentálne vyhrávajú.
Ale čo týmto vlastne sledujem????? Potrebujem od vás pomoc, radu. Moje skúsenosti s kaderníkmi sú bohužiaľ pekne mizerné. Raz ma ostrihala jedna naozaj skvele, no aj to sa jej to potom už nikdy nepodarilo. A po väčšine to stále dopadne príšerne. Vlasy mi skrátia minimálne o desať centimetrov. Pričom mne tých desať centimetrov horko ťažko vyrastie za rok. Strih je hrozný miesto toho aby sa viac a pekne kučeravili sú akurát tak rozpýrené a ja absolútne neviem čo s nimi.
A tak sa sa chcem spýtať....
1. Máte skúsenosť s podobnými vlasmi???
2. Ak áno ako strih si dávate?
3. Poznáte nejakého dobrého kaderníka v Bratislave?
4. Aké výrobky na vlasy používate? A ako si ich upravujete?

2 komentáre

  1. Ahoj Ja mam taky isty problem s kuceravymi vlasmi ako ty.ked ich umjem su pekne ale ked na druhy den vstanem tak su splasnute a hlavne od korienkoch.Da sa to nejako upravit alebo sa s tym mam zmierit a uz by som aj chcela konecne nosit rozpustene pekne blond melirovane vlasy lenze nemozem ked stale mi tie rovne smiesne padaju do oci.Pritom sa o nich staram stale dam masku olej dobry kondicioner a nakoniec tuzidlo, tak ja uz nevem a uz ma to fakt stve, stale si ich musim zopnut lebo nevedia mi pekne stat prirodzene a a ni si ich neviem tak upravit ked tak blbo stoja>Nevie mi niekto poradit ako si ich mam upravit aleo dat viac dokopy?Kadernicka mi poradila hrat sa s gumou ale aj tak to tak nestoji prosim Vas pomozte mi Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne najviac pomohlo keď som mala dobrý strih, to som s nimi nemusela takmer nič robiť a stali dobre aj keď som sa zobudila. Lenže ten dobrý strih sa podaril iba raz. Ale niekedy mi pomáha, ak si ich ráno akoby znova namočím prečesem kúsok zospodu hrubým hrebeňom alebo len prstami a dám zas trošku tužidla.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)