Víta nás zima

Je už asi naozaj zima a ja som si to uvedomila keď začalo snežiť. Čo by nebolo nič mimoriadne, keby som si zabalila, keď som bola doma čižmy. Veď koho by napadlo, že koncom novembra môže aj snežiť....každého okrem mňa. A tak som sa vybrala do Bratislavy vo výbornej obuvi....možno aj z toho som tak pekne chorá. Naštasie som musela do snehu ísť až dnes. Botasky to samozrejme nevydržalý a premokli. Tak davaj ho honba na čižmy. Bola som v auparku, výber no niekde aj fajn...len penaženka nestačila, a na čo stačila sa mi väčšinou nepáčilo. Ale nakoniec som ich našla. Len to malo malý háčik, také isté mali v krasnej hnedej. Pôvodne som chcela hnedé a nie na opätku. Ale pri mojom  vkuse by som asi také sotva našla. Tak som skušala tie isté topanky len inej farby minimálne pol hodinu. A romýšĺala som ktoré zobrať. Vyhrali hnedé, hoci sa mi k ničomu nehodili, ale chcela som si ísť kúpiť kabelku do HaM . Ibaže aj tak mi to nejak neladilo...tak som ich bola vymeniť za sivé.....ach je hrozné byť nerozhodná...a vééééľmi. 
Nerada nakupujem veci čo mi treba....nikdy ich totiž neviem nájsť

3 komentáre

  1. přesně takové kožešinkové teplé botky nutně potřebuju, ta zima se přihnala tak rychle!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teplé kožíškové taky hledám, ale bez podpatku, protože cesta do školy je dlážděná zámeckou kostkou a to hrozí rozbitím pusiny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne!
    ja mám teraz obľúbený Deichmann, dobrá cena a nájdu sa tam aj nejaké tie pre mňa.. :) dnes sa mi akrát pokazili jedny čižmičky, no našťastie mám v zásobe druhé botky, takže môžem veselo nosiť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)