utorok 7. decembra 2010

Moja klavesová taška

Zdravím vás, dnes som si bola poobzerať trošíčku obchody a našla som tam čižmy...teda boli to kríženci gumákov a akože snehúľ. Sú biele a totálne nepriehliadutelné.....a tak rozmýšľam či si ich kúpiť. Teoreticky by sa mi mali hodiť k bielej kabelke a azda aj k mojej bielej bunde, ktorú ale veľmi nenosím. Keď ja chcem niečo v čom bude teplučko a sucho....veď nechcem až tak veľa.
       No ale pred mesiacom tu bola moja kamoška, a samozrejme sa troška neobišlo bez fotenia. Mám ale len jednu fotku, nieje to neviem aký skvelý outfit  a dokonca na nej ani veľmi nevidno čo mám oblečené, ale mám tam moju milovanú tašku, ktorú som si kúpila s Poľska, bola to láska na prvý pohľad, keď ja jednoducho milujem hudobné potlače...ako správna hudobníčka.
Share:

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig