Neštastná.....???

No nie tak doslova. Skôr som nahnevaná. Čižmy, ktoré som si kúpila PREMAKAJÚÚ úplne nové čižmy! Dokonca veľmi lacné  neboli....ja to nechápem. Sú z baty, myslela som si že by mali čo to vydržat. Neviem či ich mám dať na reklamáciu, teda dať ich dám len či mi ich zoberú. Je pravda že sa v nich netopím ale aj tak, nemali by po 5 minútach predsa prepúštať vodu.
Nepáči sa mi ako nekvalitne sa v dnešnej dobe robia veci. Trvácnosť je väčšinou nulová....joj ma ide z toho poraziť. A najmä opäť mám horúčky, čo som sa z toho trocha dostala z nova som v tom ...dávam to za vinu trochu, trochu viac týmto topánkam.
No ale prejdem na niečo príjemnejšie.....



Rozmýšľala som, že by som si niekedy skúsila kúpiť niečo cez internet z ebay alebo amazon. Máte s tým už skúsenosti? Ako sa vám to pozdáva??? A tu som si našla nejaké botky, ktoré sa mi celkom páčili

5 komentárov

  1. rozhodne reklamacia, podla mna ti ju uznaju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. urcite reklamacia, mali by ti dat nove alebo si v tej cene kupis ine boty, alebo ti vratia peniaze... ak ti to neuznaju, urcite by som sa obratila na ochranu spotrebitelov =)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sestra si obiednava cez net aj topanky, tricka, skus a ked tak sa daju vratit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechny jsou pěkné. Mě se nejvíc líbí ty poslední bílé, ale jak se znám hned bych je měla špinavé. :)
    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)