nedeľa 27. februára 2011

Nákupný pôst

Zdravím vás krásne devy a páni :)
Dnes som sa prebudila opäť do jedného krásneho slnečného rána. Minulý týždeň v piatok som to trošičku prehnala s nákupmi a tak trošku dohnaná svojimi výčitkami som si povedala, že si nekúpim nič na seba a ani žiadnu dekoratívnu kozmetiku. Tak prežila som horko ťažko pol týždňa a uvidíme ako to pôjde ďalej. Jedno je isté musím míňať trošku menej. Ako ste na tom vy s míňaním??? Máte aj výčitky ak to troška viac prešvihnete?
Začítala som sa sa dnes do knihy Proroctvá kráľovnej zo Sabý Sibyli. A niektoré veci ma troška, hm nastrašili. Kto neverí v Boha môže mu byť taká kniha ukradnutá, ale mňa sa trošku dotkla. V tom dobrom slova zmysle. Že by sme sa možno mali viac starať o tú našu dušičku. Mám rada také knihy, ktoré vo mne niečo zanechajú. Čo vy máte také?
Share:

4 komentáre

  1. ja už k nim vôbec nemám chuť ani chodiť, ale zasa sama si na nejaký strih netrúfnem a niekedy to už potrebujú, keď sú také bezfazóne. Inak na fotke máš krásne vlasy. A cardigan je ten svetrík, čo mám na sebe:)
    a k tvojmu príspevku, ja som si dala také predsavzatie min.rok na mesiac. tak podarilo s ami ho dodržať, ale nebolo to ľahké:) tak držím palce. a ku knižkám niektoré vo mne zanechajú nejaký dojem, alebo aspoň sa nad tým zamyslím, Inak knižka Učiteľka nad zlato je na čítanie celkom fajn, pokiaľ si nečítala, skús sa po nej obzrieť. Je to o učiteľke na Manhatttane, ktorá učí deti zámožných rodičov, naj prv chce učiť poctivo, no potom sklzne zo svojej a vďaka tomu si môže dovoliť luxusné značky. Po čase však precitne a zisťí, že to už nie je ona.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jáj,ani nehovor o tom nakupovaní :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veru veru, míňam veľa, jeden rovnaký svetrík mám v troch farbách! sakra :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ked si tyzden nic nekupim-mam depky :D hrozne...

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig