Zoznamka, pozvánka????

Tak nebudem chodiť okolo horúcej kaše. Možno si pomyslíte, že mi šibe, že už načisto neviem čo z voľným časom, ale...........ako ste si možno niektorý všimli, študujem v Bratislave prvý rok. a????
začínam z tohto mesta chytať veľkú depresiju, nikoho tu do kopy NEPOZNáM. Chodiť po nákupoch je fajn, ale táto samota ma nejak ničí. A tak čo vlastne chcem?
Milé blogerky šialené do módy, do kníh do hocičoho, nechceli by ste sa so mnou stretnúť? Nie nie som úchyl, nemám žiadne vedľajšie úmysly, len tu jednoducho chcem nájsť nejakú spriaznenú dušu, a neviem kde ju nájsť. Tak ak sa nejaká odvážna nájde, tak mi prosím napíšte na mail.
Ďakujem

2 komentáre

  1. no ja by som sa rada, ale uz tam nezijem... =/ tak ci tak ti prajem, aby si niekoho coskoro spoznala... zo skoly nepoznas nikoho? nerobia sa tam nejake zurky, party? tam sa da lahko niekoho spoznat... =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hm škoda, že nebývam v BA,celkom sympaticky pôsobíš:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :)
Thank you for your comment :)