pondelok 4. júla 2011

V modrom

Ahojte,



neviem ako u vás, ale tu u nás je počasie viac ako príšerne. Mám taký dojem, že mňa tie mraky doma prenasledujú, pretože väčšinou keď som doma, a mohla by som si nejak užívať slnko, alebo sa opáliť je zima a slnka nikde. No aj napriek tomu sa snažím nestrácať, nádej a zasa na druhej strane takéto počasie má aj svoju výhodu, jednou z nich je že nemusím robiť na záhrade :) a to je naozaj super.

Čo mám na sebe: Vestička a nahrdelník: New Yorker, nohavice: Cameliu- za 150Kč no nekúp to, je to úlovok ešte z Brna :), tričko: Teranova, opasok: dedičstvo od tety, topanky sú tiež z Brna, ale o tých niekedy inokedy ....majte sa krásne :)
Share:

2 komentáre

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig