štvrtok 11. augusta 2011

Liptov

Bola som 5 dní na Liptove, v jednej krásnej chatke, a vlastne v krásnej prírode. Pochodili sme kade tade s mojou rodinou, a jednoducho bolo super. Len mi chýbalo trošíčku viac slnka. Prvý deň sme boli na Oravskom hrade, veľmi zachovali hrad na to, že chudák prežil veľký požiar kde takmer vyhorel. Pripomína mi to ako som mala podpálila náš dom....no dobre asi je to trošku o inom, ale no...:) Kedže sme mali hŕbu detičiek, zatiaľ nie mojich väčšinou sme brázdili nejaké detské atrakcie, ako keď sme išli na malý ranč či čo to bolo v Ružomberku povoziť sa n koňoch. Tak a kedže som prišla dneska 
pokračovanie nabudúce akosi sa mi nechce písať.






Ach chcem koňa
No nie je to krásna príroda....???




Share:

2 komentáre

  1. Si bola na našom Oravskom Hrade ...no toto a páčilo sa ti tam ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nebývam priamo tam ale v meste poblíž Oravského podzámku

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig