sobota 14. januára 2012

Mám skúškové, jednu skúšku tú najťažšiu mám úspešne za sebou, lenže učiť sa mi nechce a ďalšiu mám pred sebou a ničomu nerozumiem, tak ma úplne zdolávajú stresy a nervozita.
 A celkovo sa mi nič nechce, a len rozmýšľam o nesmrteľnosti chrústa.
Jediné na čo som prišla je to, že by sme sa nemali trápiť vecami, ktoré nemôžeme ovplyvniť, alebo zmeniť, svoju energiu by sme mali dať na to čo zmeniť dokážeme, ale nechce sa nám do toho ísť, pretože možno prídu dni, keď sa ani to ovplyvniť už nebude dať..tak ja len tak
 Nestrácajte nervi a rozum ako ja, pre jedny skúšky sa to naozaj neoplatí :)




Share:

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig