nedeľa 26. februára 2012

Pohoda a nová klavinova

Milujem nedeľu, pretože je to deň kedy poriadne nič nerobím a nemusím mať z toho výčitku..no čo môže byť krajšie :). Už dlhšie som nič nepridávala a tak aspoň ozrejmím ako sa mám. Začala som čítať Murphyho knižky, a mením svoje myslenie, čo čuduj sa svetu naozaj pomáha. A okrem toho som sa presťahovala na iný internát, kde mám sama izbu,čo je absolútne skvelé, a mám to pár minút pešo od školy. Ani sa mi nesnívalo, že to takto niekedy budem mať. Naposledy som mala takto blízko školu, keď som chodila na základnu školu. Okrem iného som si objednala klavinovu, ktorá už aj má čestné miesto v mojej izbičke, takže sa už nemusím báť toho, že nebudem mať kde hrať. Jednoducho život je tak krásny :) prajem vám krásny, pohodový, neďelný deň



Share:

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig