utorok 29. januára 2013

Moja trieda

Ešte stále mi v škole bežia prázdniny. No o pár dni budem zasa naopak v inej škole, ako pani učiteľka odovzdávať vysvedčenia :). Poviem vám vypisovať tieto dokumenty je niečo príšerné. Stačí bodka navyše a môžte všetko prepisovať  ešte raz....a to ručne-nie až tak stručne, prosím pekne. Ja som teraz prepisovala všetky ešte raz, pretože som dala dátum narodenia číslom.... a malo to byť slovom....no čo už, opakovanie je matka múdrosti. :D
Dnes som sa mala ísť korčuľovať, ale pre toto úžasné zapršané počasie nič z toho. Nemám rada v zime dážď.
 Poslednú dobu som sa dala, na červenú a modrú.
Bľúzka: Promod sukňa: Cameliu topánky: Ccc
V tejto miestnosti, alebo inej jej podobnej, trávim väčšinu svojho času :) s mojim milovaným nástrojom.

Share:

2 komentáre

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig