pondelok 17. júla 2017

Čo sa zíde do letného šatníka - inspiration


Nedávno som sa vrátila z dovolenky v Slovinsku, príjemne oddýchnutá, nečerpaná energiou, mierne opálená a pripravená do ďalšej práce.


Čím viac času som mala na dovolenke na rozmýšľanie, tým viac som dumala nad tým, čo nemám  v letnom šatníku :D. Do letnej kolekcie by sa mi predsa len zišlo pár vecí, teda zišlo by sa mi ich omnoho viac, ale človek nemá byť chamtivý, takže zostaneme len pri menších číslach.


Takže čo mi chýba ku šťastiu a šatníkovej rovnováhe :D

summer inspiration outfit

1. Svetlý vačík 

No áno mám na vaky slabosť a väčšinou im dám prednosť pred kabelkou. Problém je však v tom, že nemám žiaden taký elegantný a svetlučký. Mám asi tri hnedé, jeden čierny, jednu krásnu dostrimku, ale chcelo by to ešte nejaký pekný ružový alebo biely...zatiaľ som nenašla ten správny ideál, ktorý by sa niečim odlišoval, ale zároveň by bol dobre kombinovaný, teda keď si odmyslím tento na pintereste :D, ktorý sa odtiaľ nedá kúpiť. 



2. Topánky elegantné aj na daždivé dni

Chodím veľa a som doslova ničiteľ topánok a topánky sú zasa ničitelia mojich nôh (aspoň niekde je rovnováha...:/). Problém je len v tom, že aj keď si niečo na tú moju nôžku kúpiť chcem, nejak mi to na ňu nesedí, alebo som nenašla, takú môjmu srdcu vyvolenú.  Myslím, že je to perfektný kúsok nie len na leto :). Tieto z otto.sk s úzkou špičkou a miernym opätkom by spadali do vzorca ukážkovo :).



3. Ideálne šaty na leto

Lepšie povedané, ideálne volánové šaty, z ktorých by priam kričalo leto. Pár som si už vyhliadla na Aliexprese, ako napríklad tieto,  len som si ich mala začať pozerať o niečo skôr ako v júly, keď beriem teda do úvahy, že by ku mne zjavne prišli určite až po lete...



4. Slnečné okuliare

Predposledný dôležitý kúsok sú extra štýlové okuliare, najlepšie také zrkadlové. Niekoľko zrkadlových mám, ale nie je to ono. Predsa len moja hlávka je malá a guľatá a nie všetko na ňu pasuje....a tie čo mám spadajú do toho, že mi nie až tak pasujú. Kupovala som si ich cez net a žiaľ tam je to hop alebo trop, no a v kamenných obchodoch som zatiaľ nenašla tie pravé. Neviete, kde by som nejaké dobre zohnala a za pohodovú cenu? 



5. Plavky

Asi som praktik, pretože mám väčšinou veľmi jednoduché plavky, ktoré zakrývajú čo najmenej :), aby som mala opalených čo najviac častí. Ale, veľmi sa mi páčia skôr také neobyčajné plavky, alebo také rôzne vykrojené  s volánmi alebo celé. Už som si asi tak milión krát povedala, že si nejaké také objednám, napríklad zo Zaful, kde ich majú neskutočné množstvo, no potom sa vo mne ozve hlas praktickosti.... Myslím však, že by som si aspoň jedné také zaobstarať do letného šatníka mala, keď už na nič iné aspoň na peknú fotku :D.

A čo vám chýba v letnom šatníku? Priznajte sa, alebo mi poraďte čo ste si pekného ulovili :).








Share:

21 komentárov

  1. Krásná inspirace. Já jsem milovník batůžků a jeden takový bílý jsem pořídila v Brighter obchodě :) Také v Primarku jsem teď viděla takový jeden růžový, koženkový a jednoduchý. Ideál ke všemu. Plavky jsem si koupila nové s ananasy v Calzdenoii, byly pěkně drahé, ale zase aspoň drží :) Také ti děkuji za milý komentář na mém blogu, budu ráda, když se zase vrátíš, protože já určitě ano :)

    https://thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já si myslím, že ty volánky a spadená ramena je zbytečný kupovat a příští sezónu budou úplně mimo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v sekcii o šatách som sa zbláznila do tých prostredných bielych, wooow! :O :) pekný článok ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To jsou nádherné outfitky ♥ Hned bych se do nich oblékla!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné kousky! Moc se mi líbí ty bílé šaty a květované jednodílné plavky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie ruxačiky su milé postupne sa mi zapáčili, ak by som natrafila na svoj vyvolený určite si ho kúpim:)) lebo ja kupujem tak, že keď mi veľmi niečo padne do oka až potom to beriem:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne kúsky, ktoré sa určite zídu! Myslím si, že tie spadnuté volány sú síce menej praktické, no sú krásne a práve preto som si pár takých vecí aj zaobstarala :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úplne s tebou súhlasím! Tieto veci chýbajú v šatníku aj mne! Bohužiaľ si ich však toto leto asi budem musieť odpustiť, keďže práve zvažujem kúpu novej fototechniky :D

    www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty džínové šaty jsou super! Já potřebuju co nejvíc triček se spadlými rameny :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tie šaty z tvojej inšpirácie.. dokonalé! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ideální šaty na léto sháním už druhý rokem a stále nic :D Tyhle z tovjí inspirace se mi moc líbí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ach prečo vždy tieto dievčatá na fotkách sú také dokonalé! Ja keď sa pokúšam o niečo podobné dopadne to hrozne! (Haha) Mne sa najviac páči "trend" svetlý váčik a okuliare. Krásne!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovedaťOdstrániť
  13. To som presne ja! Mne momentálne toho veľa chýba v šatníku na leto :) Idem v septmebri na krátku dovolenku k moru a už teraz premýšľam nad outfitmi, ktoré by sa líšili tým bežným "slovenským a českým dovolenkárskym" v znamení riflovych kratasov a obycajneho tielka so žabkami na nohách .. :D Mám vysnívané nejaké také biele šaty, pekné šlapky, nejaké maxišaty...klobúk už mám a taktiež okuliare mi chýbaj..vravím si, že do septembra je ešte daleko, ale ja nemám ešte ani plavky! :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc hezká inspirace :) já jsem si zamilovala trend "spadlych ramen" :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovedaťOdstrániť
  15. So much inspiration in one post! I LOVE IT
    HAVE A NICE DAY,
    XOXO
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvělá inspirace! Ještě tak v tom oblečení vypadat jako slečny na obrázku :( :D

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásný článek plný inspirace. :) Hlavně ty letní šaty! :)
    Yane nee

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hezká inspirace, ty plavky jsou krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásna inšpirácia. U mňa toto leto vedú jednoznačne off the shoulder veci a mám iich už celkom dosť, tak dúfam, že sa ešte nejakú chvíľu aj udržia v móde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Super inšpirácia! Takýto štýl sa mi veľmi páči a brala by som všetko ♥

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
  21. tak mě mrzí, že jsem tento rok nesehnala nějaké nové šaty, tak snad příští léto :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig