sobota 26. augusta 2017

Ako na mňa zapôsobil Lush?


recenzia, beauty blogger


Ahojte :), pozdravujem vás opäť z Bratislavy.  Na dnes som si pre vás pripravila voňavé vecičky od Lush, určite túto značku každý z vás dobre pozná, ale ak by len predsa nie, niečo vám o nej poviem :). 


Na Slovensku túto kozmetiku v obchodoch žiaľ nenájdete, ale netreba zúfať, majú český e-shop a posielajú z neho kozmetiku aj na Slovensko. Poprípade ju nájdete u všetkých našich hraničných susedov, či už v Maďarsku, Čechách, Poľsku...no takmer všade. Kozmetika Lush je známa tým, že je vyrábaná ručne, netestuje svoje výrobky na zvieratách, snaží sa byť šetrná k životnému prostrediu a do veľkej miery pridáva do výrobkov čerstvé prírodné suroviny. Ale pozor, nejedná sa o čišto prírodnú značku, v niektorých výrobkoch sa nájdu aj sulfáty aj všelijaké iné vecičky. Poďme ale rovno na výrobky a na to, ako som s nimi bola spokojná. 

recenzia, review lush

Šampón Daddy-O 

Daddy-O ma zaujal ešte keď som bola v Budapešti a odniesla som si so sebou domov vzorku. Pôvodne som si s ním chcela nafarbiť vlasy na ružovo (lebo som videla jedno video), ale keďže by sa jednalo o veľmi krátkodobý výsledok, radšej som od toho upustila. A predsa len tento šampón má  v popise lepšie vlastnosti, ako farbiť vlasy na ružovo :).

stojí lush za to?


Jeho hlavnou úlohou je udržať a rozjasniť strieborné a svetlé tóny vo vlasoch. Mal by vlasom pridať aj na objeme a pridať im lesk. 

Vlasy sú po umytí naozaj jemnejšie a príjemné na dotyk. Na to, že je to šampón na blond vlasy, tak nevysušuje a nezanecháva suchú pokožku hlavy, skôr vlasy uhladí, len na môj vkus možno až príliš. Ja som si myslela, že bude vlasy aj neutralizovať od žltých tónov, to som však zatiaľ veľmi nepostrehla. Celkovo je to však veľmi príjemný šampón s krásnou vôňou, ktorá je na vlasoch veľmi intenzívna.

review


recenzia

Tak pri ňom som bola naozaj zvedavá, ako obstojí. Šampúchy už mám vyskúšané kadejaké, ale tuhý kondicionér bol vyšší level :). Lush je známy v tom, že sa snaží eliminovať obaly, a to aj takýmto spôsobom, dokonca má aj tuhé telové mlieka, na ktoré sa tiež chystám :). 

No a ako to s ním teda je? Nanáša sa veľmi jednoducho, myslela som, že to bude väčší boj, kĺže jedna radosť a že vraj si s ním stačí vlasy prejsť len pár krát....a ja som samozrejme prechádzala omnoho viac :D. Pár krát sa mi to nejak málilo, nezanecháva nejaký extra film na vlasoch a v podstate sa vám ani nezdá, že tam je. Pri používaní sa totiž na vlasoch premení na konzistenciu mlieka. 
Napriek tomu, že som zjavne prechádzala viac ako som mala, vlasy neboli mastné, boli uhladené a hlavne pekne voňavé. Myslím, že prejsť len dva-tri krát by nemalo taký účinok, keď máte suché vlasy ako ja. Inak pri tomto kondicionéri si môžete byť istí, že vám prevonia celú miestnosť, v ktorej sa nachádza :), okrem toho je vďaka svojej tuhej konzistencii a veľkosti fajn na cesty.

recenzia



Táto linka má prekrásnu modro-tyrkysovú farbu so zvláštnymi odleskami, do ktorej som sa hneď zahľadela a aj obal ma nenechal chladnou :). Okrem toho, ako môžete vidieť, je jej tam teda naozaj kopa. Štetec je veľmi tenučký a na to, aký som pri linkách nešika, môžem smelo vyhlásiť, že mi to s ňou ide veľmi dobre :). Jediné, čo mi na nej vadí, je, že ak sa náhodou dotknete očí, máte o rozmazanie postarané, čo je celkom škoda. Pokiaľ sa ale nezabudnem a nie je vonku 35 stupňov a viac (čiže nemám spotenú celú tvár), tak ostane na oku až do odlíčenia. Chcela by som vyskúšať určite viacero odtieňov, pretože táto ma veľmi nalákala :). 

eye liner lush

skúsenosť, recenzia, blog o kozmetike a kráse

Lush eye liner motivation review

beauty blogger slovakia

Poznáte Lush? Ak áno, aké výrobky máte najradšej alebo naopak?

Majte sa mi krásne :)
vaša Lu
Share:

25 komentárov

  1. Od Lushe jsem zkoušela mátový peeling na rty. Jinak jsem nic neriskovala; přírodní šampony mi dělávají z vlasů koudel :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peeling by som aj ja rada vyskúšala aj ja :), a inak ten šampón nie je čisto prírodný, lush nie je úplne prírodná kozmetika, ale má v sebe veľa prírodných zložiek a čerstvých hlavne :)

      Odstrániť
  2. Značku Lush znám, ale zatím jsem od ní nic nezkoušela :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sú to naozaj krásne veci! Škoda že my na východe Slovenska ešte nemáme v nákupných centrách tento obchod. Teda aspoň myslím že nie. :D

    www.annslifea.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Lush na Slovensku nie je vôbec zatiaľ, dá sa objednávať len cez internet.

      Odstrániť
  4. Ani som nevedela, že LUSH poskytuje aj dekoratívnu kozmetiku :) Linka vyzerá veľmi zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v podstate dekoratívku ma skôr tak v malom, ale pri linkách má výber celkom slušný :)

      Odstrániť
  5. Niečo od LUSH som doma mala, no podľa mňa to nie je nič až tak extra aby som po tom šalela.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lush som ešte neskúšala, ale už som o značke počula. Najviac ma zaujali šampón a linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Your make up is stunning! I love the color!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow, všetky produkty vyzerajú skvele! :O ja som z Lushu zatiaľ mala len bomby do kúpeľa, to je proste závislosť :D ale hneď si aj idem prezrieť ten e-shop, či tam nenájdem niečo ďalšie zaujímavé :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lush absolutně miluju! Chci všechny ty výrobky!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. S Lushem zkušenosti nemám, ale ráda bych to napravila :)

    http://elisminarova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Linka vypadá naprosto skvěle. Jinak ale Lush tolik nemusím, přijde mi, že je kolem toho až moc velké halo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale stále více mě láká :-)
    Odstín linek se mic mooc líbí
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Od kedy sa Lush stala istým "trendom" pochopiteľne by som ju chcela vyskúšať aj ja. Bohužiaľ u nás na Slovensku je to s obchodmi trochu pozadu a väčšinu si musíme objednávať cez internet. Je fajn, že máme aspoň takúto možnosť, ale mám radšej, keď si to čo kupujem môžem chytiť a poobzerať 😀

    elivido.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je stále lepšie najprv si tie vecičky obhmatať :) ja som to tak urobila v Budapešti, alebo stále keď som niekde v zahraničí, tak mám zoznam čo by som chcela ovoňať a vyskúšať :)

      Odstrániť
  14. Lush znám, ale zatím jsem od nich nic nekupovala. Výrobky vypadají dost lákavě, tak třeba jednou zariskuju a něco si pořídím. Zvlášť ten šampon mě zaujal. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ještě jsem tuto značku nezkoušela, ale líbí se mi krásná a sytá barva linek :) vydrží dlouho?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. písala som o výdrži v článku :) a áno, ma veľmi peknú farbu :)

      Odstrániť
  16. Ja od LUSH zbožňujem bomby do kúpela, boli mojou láskou na prvý pohľad. Nedám an ne dopustiť, keďže mám pocit že žiadna iná značka ich nedokáže prekonať. Tá linka je naozaj nádherná, určite ju vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Já miluju z Lushe bomby do koupele, ostatní věci jsem ještě nezkoušela :)

    thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám v Ba len sprcháč, takže bomby do kúpeľa som zatiaľ neskúšala, ale počula som o nich len samé chvály :)

      Odstrániť
  18. Šampón by som rada vyskúšala a takáto linka ti pristane °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig