pondelok 16. októbra 2017

Líčenie a recenzia s Gosh a Nyx kozmetikou

testujem kozmetiku  gosh a nyx

Na každom kroku narážam na články, ako je potrebné dať do svojich príspevkov príbeh z vášho života, pretože to urobí lepší dojem. Ibaže okrem toho, že vo mne tkvie ešte pretrvávajúca choroba a že som prišla na to, že béžová ceruzka v oku neznamená stále neodolateľný pohľad, ale skôr výzor dievčiny z inej galaxie (ktorá sa chce rozplakať každú sekundu) nemám veľmi čo ponúknuť... 

A tak, príbehy zatiaľ prenechám tým zdatnejším a ja vás len jednoducho prevediem recenziou a líčením s kozmetikou Nyx a Gosh :).


najlepší mejkap na citlivú aknóznu pleť


najlepší make up na citlivú aknóznu pleť


TVÁR


Gosh X-Ceptional Wear Foundation bol jedným z prvých mejkapov, ktoré som v čase mojej najhoršej pleti mohla používať. Asi je to tým, že Gosh vo väčšine dekoratívnej kozmetiky nemá ani parabény a ani parfumáciu. Aj preto som bola veľmi rada, že som sa mohla zúčastniť uvedenia noviniek na jeseň/zimu.
Časom som ho vymenila (ani neviem prečo) za niečo viac krycie a odložila do poličky, myslím však, že sa o ňom oplatí hovoriť. Je to totiž mejkap, ktorý mi v najhorších časoch pleťových nikdy nedráždil pleť a nezvýrazňoval šupiny. Krytie ma také ľahko-stredné a finiš polomatný, počas dňa sa po 3-4 hodinách začne strácať, avšak plynulo a s tým, že pleť vyzerá stále fajn. 

Pod mejkap som si ešte naniesla púdrovu bázou Mattfying setting powder, ktorá ma banánovú farbu. Jej žltá farba prekrýva aj mierne začervenanie a trošku sťahuje póry.
Celkovo je to nápad fajn, ale úplne ma nepresvedčil, pretože čo je púdrové, to je väčšinou všade a ťažko sa to nanáša.
Hoci je pravda, že balenie majú celkom dobre vymyslené ( pri iných to býva omnoho horšie), pretože ma priehradku, ktorou si prienik prášku zatvárate, alebo otvárate. Na suchú pleť to nie je úplne bohviečo, pretože trošku zvýrazňuje šupinky, mastnej by sa mohol páčiť, len neviem či by sa jej páčilo aj nanášanie. Darmo, radšej zostanem pri krémových alebo tekutých bázach. 
Táto báza je však oproti iným typom zaujímavá tým, že sa dá použiť nie len ako báza, ale aj ako púder.  

 Novinkou na jeseň je aj paletka krémových korektorov (Colour corrector kit), ktorá je naozaj šikovná svojou veľkosťou. Len neviem prečo, ja sa s korektormi nekamarátim a to aj napriek tomu, že adeptov na zakrývanie mám až-až :D. Nejak ma zatiaľ žiaden nepresvedčil a inak tomu nebolo ani teraz. Sú na mňa príliš hutné, asi také majú byť, aby zakryli čo treba, ale mne to nejak nesedí. Dala som si zelený na červené fliačky, ktorých mám neúrekom a béžový pod oči, prekryli čo treba, to áno, ale asi sa obídem aj bez ich používania.  Pre tých, ktorý sa bez korektorov neobídu by mohla byť táto paletka naozaj veľmi fajn :).

Pleť som zafixovala púdrom od Nyx NOFILTER SANSFILTER, využívala som ho aj počas leta, tvár zjednotí a dodá jej pekný finiš. Je len veľmi jemne matujúci, občas ho treba na mastnejšej T-zóne ešte prepudrovať nejakou matnou verziou. 

Aby som nevyzerala ako omietka, zvýraznila som si lícne kosti bronzerom z paletky Strobe’n glow kit a nad lícne kosti som použila rozjasňovač. Ja inak rozjasňovače vôbec nepoužívam, pár krát som to skúsila a urobila sa mi v mejkape diera....dobre, že ma neporazilo a to som už išla na akciu.
Oproti tomu je tento naozaj jemný a nič podobné sa mi s ním nestalo a to aj keď som ho aplikovala viac krát, tak ktovie, možno dám rozjasňovačom šancu aj na ďalšie použitie :).

super metalické očné tiene

autumn make up, top slovenska beauty blogger

OČI

Ako podklad som použila matnú časť ceruzky Gosh LIFT & HIGHLIGHT (ktorá sa takto používať nemá :)), tiene naňho chytali parádne a tiež mi dlho vydržali bez nejakých zlievaní do vrások. Túto ceruzku som použila aj do vnútorného kútika oka (tam sa používať má) a stal sa zo mňa mimozemšťan...:D. Jednoducho, ceruzka veľmi chytá po okrajoch a vyzerá to neprirodzene. Snažila som sa to nejak rozotrieť, no držala jak “fras”, takže to išlo dosť náročne. Miesto tejto ceruzky som použila tiež béžovú WONDER PENCIL  od Nyx (medium), tá vyzerá veľmi prirodzene a rozžiari oči. 
Do horného vnútorného kútika som použila čiernu ceruzku 24h pro liner od Gosh, ktorá teda naozaj veľmi slušne drží, len vonkajšia linka sa s ňou robí o niečo ťažšie. 

No a teraz musíte vydržať trošku hýkania :), pretože mi učarovala paletka 9 trblietavých očných tieňov TO PARTY IN LONDON od Gosh. Je  krásne metalická a jej farby sú naozaj veľmi výrazné, radosť ich nanášať. Spolu s ceruzkou(ako podkladom) mi vydržali v pohode pol dňa, potom som sa už odlíčila :D, ale je možné, že by vydržali aj ďalej. A majú inak aj sexi obal (veď čierny :D), po matnej paletke od Urban Decay, je toto môj nový adept na obľúbenca :). 

Ďalšou vecičkou, ktorú som si obľúbila, je špirála od Nyx STACKED. Už ju mám nejaký ten mesiac a chudinka melie z posledného a pomaly ma opúšťa. Mali sme sa však spolu dobre, takže jej doprajem odpočinku. Robí nie len dlhé, ale taktiež husté riasy a to je niečo čo ja veľmi môžem.
Má umelú kefku, ktorá je z každej strany iná a práve vďaka tomu, robí nie len dlhé, ale aj husté mihalnice a aj keď si ju nanesiem viac krát neurobia sa žmolky. 

Poslednou vecou, ktorú som použila na oči, je sivá linka COLORED od Nyx vo fixe. Kúpila som si ju už dávnejšie, lebo mi došla hnedá linka .... :D. Bolo to viac ako pred polrokom a ja som tú hnedú linku ešte stále nekúpila ( hoci ju mám veľmi rada a nosievala som ju stále) a prečo? Pretože som si miesto toho zaobstarala modrú, zlatú, čiernu, zelenú, červenú...hm...a mohla by som pokračovať. Máte to aj vy takto, alebo som v tomto svojom trápení jediná :D? 
Ale aj sívá je fajn, pokiaľ nechcete niečo veľmi výrazné, ale zároveň chcete dodať očiam šmrnc. Jediné čo mi na nej vadí je jej tenký hrot, myslela som si, že to s ním pôjde lepšie, ale nabudúce ostanem pri nejakom strede. Linka veľmi pekne chytá a dlho vydrží. 

nyx extra tenká linka na oči

make up s nyx, bauty blogger


OBOČIE A PERY

Obočie som si vykresila ceruzkou BROW SHAPE & FILL(002), ktorá je zaujímava tým, že z jednej strany je klasickou vysúvacou ceruzkou a z druhej má hubku na ktorej je farba. Obočie som si klasicky dokresila a potom hubkou zjednotila poprípade dofarbila čo bolo treba.

Na pery som použila jemne matný rúž Soft matte lip cream od NYX, celkovo mám tieto polomatné verzie od Nyx veľmi rada a táto nude farba (abu dhabi 09) je pre mňa úplne ideálna, pretože nie je ani veľmi svetlá a ani tmavá. Neviem čím to je, ale s aplikátormi ktoré ma nyx na týchto rúžoch nikdy nevykreslím pery zle. Ide to tak nejak samo, kdežto pri iných s tým mám dosť problémy. 

najlepšia beauty slovenská blogerka

Produkty, ktoré ma naviac presvedčili môžete vidieť na poslednej fotke.
Ktoré tiene preferujete vy, matné alebo trblietavé a máte s niečim z týchto produktov skúsenosť?  Inak ak máte nejaký dobrý tip na super hnedú ceruzku sem s ním, nech si ju konečne zoženiem a nezbieram všetky iné odtieňe :). 

Majte sa mi zatiaľ pekne :)
Vaša
Lulu 

Share:

17 komentárov

  1. This palette seems very good, love the pigmentation and you did a great job with your make-up.
    Wish you a beautiful week!
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné líčenie :) tá paletka má krásne farby :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie tiene sú bomba, a pristanú ti velmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá paletka s očnými tieňmi sa mi nesmierne zapáčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Produkty vypadají moc hezky. Nevím, jestli jsem ti to už někdy psala, ale máš překrásnou barvu očí :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám ráda takovéhle články o kosmetice, když je v tom i výsledek jak se s tím nalíčíš. Je to pak takové sympatické. A musím uznat, že se umíš krásně nalíčit :) Tohle bych asi nedovedla :D
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great make up. And good produtcs...
    FOLLOW FOR FOLLOW?
    Xoxo

    marisacloset.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné líčení. Takový můj styl♥ S kosmetikou Gosh zkušenosti nemám, ale věcí od NYXu mám plný šuplík. Mým nejvetším favoritem jsou určitě NYX rtěnky. Soft Matte a Liquid suede, těch mám dohromady tak 20 :) Stíny mě moc nezaujaly.
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určitě třpytivé, ty matné se mi nelíbí. Mám ráda, když stíny pěkně rozzáří oči. Nepoužívám ale nic výrazného, jen světle hnědé odstíny. A to stejné platí o rtech... jasně červená u mě nemá šanci, protože mi nesluší. Se značkami příliš zkušenosti nemám, jen s řasenkou.
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  10. superské líčenie, veľmi sa ti to hodí :) ja v maľovaní sa nie som veľký preborník, väčšinou používam minimum dekoratívky, no treba povedať, že som na to hlavne lenivá :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Oh tá paletka metalických očných tieňov je nádherná! Ja mám veľmi rada očné tiene a veľa ich používam.. :) Inak s príbehmi alebo bez, máš krásny blog :) Niekedy človek nemá čo povedať, inokedy by písal a nevedel prestať :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak to je skvělý článek! :) Moc ti to sluší :) Ten úvod mě pobavil :D

    http://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Luci veľmi pekný článok aj nafotený, určite si si s ním dala veľa námahy. Ako blogerka to viem oceniť! :-* NYX aj Gosh kozmetiku mám veľmi rada. <3 From Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásne fotky a tá paletka je proste mega!!! :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Paletka ma zaujala hneď na prvý pohľad :) Krásne líčenie! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Nádhérné fotky, neviem sa vynadívať!! :) A paletka vyzerá super, mám jej dve predchádzajúce verzie a sú tiež veľmi fajn :) Ja hnedú ceruzku používam z Avonu, je vysúvacia a odtieň sa volá myslím Cosmic Brown, stojí pár eur, je dobre pigmentovaná a super drží.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak tá paletka vyzerá božsky. Ani sa nečudujem, že sa toľkým babám páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne Vám ďakujem za každý Váš komentár :). Len čo prejde kvôli spamu overeniu, hneď sa tu objaví :)
Thank you for your comment :)

Blog Design Created by pipdig